Wednesday, December 30, 2009

Shot From The Cannon v 0.2



Once again, these are all random, entertaining, crazy thoughts and questions running through the head of Dave "Loose Cannon" Wills on a Wednesday morning.

At the grocery, they asked me, "Paper or plastic?". I wondered, "Hmm...how about free groceries?!"

No, really. Where is Osama Bin Laden?

I wish I had a big cast-iron steel bumper on the back of my car that could extend 6 feet behind my car at the press of a button. That would show that tailgater who's all up in my exhaust pipe something!

Tiger Woods is the man! In golf! Regarding fidelity in marriage? He may be under par.

Can Twinkies really survive a nuclear blast? Or cockroaches?

Lopez Tonight seems to be actually be a good show so far...so far...

But that Tiny & Toya show...sigh...

2012. End or hpye?

The customer may not always be right, especially if he's trying to steal a pair of gloves.

Pinot Grigio.

I've yet to see chestnuts roasting on an open fire anywhere...

Next year, I'll wait to buy my Christmas decorations till after Christmas when they're dirt cheap!

Christmas rocks by the way!

Why do some people behave as though using a turn signal is rocket science? Or even 3rd grade science for that?

Strip clubs, bar, clubs and liquor shops are definitely recession-proof.

2010. It's about time.

End of recession next year? Probably not...

End of bad reality TV shows and acting next year? Probably not...

Just saw this Chuck Norris poster in a store a few days ago and got so geeked.

Stargate Universe.

Dwight from "The Office" is hands down the best character. Really.

New Year's Resolutions.

First one: Don't make any New Year's resolutions.

Reading my blog now actually is proven to give you 0.76 more cool points.

People who work in retail can be a tad bit OCD about their product displays.

Failed Christmas Toy idea for kids? "My Very First Meth Lab"

Second? "Build-A-Bomb"

Life without the internet does not exist.

Asswipe. Word coming out 3 yr-old kid in Toys-R-Us on Christmas Eve.

And back to reality...
Aargh!
Share/Save/Bookmark

9 spoke already...add your 2¢:

Mr. Knucklehead said...

I think you'd run into copyright infringement on the Build-a-Bomb thing. It's already the most popular store in Iraqi malls.

the.kisser said...

LOL! oh that was rich! my fav being the office reference, which is hands down my favorite comedy to watch.

2010, it's about damn time indeed. have a good one!
.kisses.

michelle said...

lol can i donate my cool points to someone else? i'm already pretty awesome ;)

good list :)

Lisa said...

haha YES to no more resolutions! I've decided that since I scrutinize, criticize, mold, and sanction my life enough on a daily basis, why take on resolutions on this particular day just to set up for dissapointments? pssssh.

Happy new year! yay for coolpoints!

Please check out my blog if you have the chance thankks! :)

Ashley @ Germato.com said...

Michelle recommended stopping by your blog on my New Friend Friday post so I did. Super glad I did, too.

Stargate Universe and Dwight? You've got good taste. I'll be back for sure!

Candice said...

2010 the end of bad reality TV??? I sure as heck hope not. I'll have to come up with a hobby if so.

Paul Wynn said...

LOL , how about free groceries... I've worked as a grocery clerk for years and never heard that one.. I love blogs

Dave "Loose Cannon" Wills said...

> Mr. Knucklehead: I'm really enjoying the competition so far that you've created. Great job! And I'd blame some of the parents across there for forcing their kids to get the Build-A-Bomb! Lol.

>the.kisser: Here's to an amazing New Year to you too! And the Office cracks me up all the time.

>michelle: Yes you can. And, yes you are! :)

>lisa: Thanks for stopping by! I make resolutions any time of the year too. And I'm already checking you out...Lol

>ashley: Ah, yes...I'm am quite the expert in good TV shows and movies. Or so I've been told. Lol. Thanks for dropping in.

>candice: Lol. At least you're an honest fan...We need either some more of those or at least some better producers. But then again, that may give me less material to rant about. Lol

>paul: I love free groceries too. Lol. Thanks for passing through!

Anonymous said...

I gotta hit da gym, bro...thas one of my resolutions for o-10. Word!!Mayne, you always have me rolling with some of your stuff you write..keep doing ya thing, homeboy!

RJ

Related Posts with Thumbnails